cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

fredag, oktober 27, 2006

Fall Treat - en fashionistas dröm



Har legat hemma idag också. Snurvlar och har ont i halsen.. :(
Har ni förresten sett att Net-a-porter har en kampanj - "Fall Treat", där man kan shoppa för halva priset på utvalda kläder och accessoarer! Kolla här.


Mina favoriter från Fall Treat;

Jeans från True Religion, fin kjol med skärp från Phillip Lim, klänning från Elissa Coleman, plånbok från Mulberry, randig halsduk från Cacharel, mysiga långa vantar från Burberry, svarta jeans från Chloé, armband från Julie Sandlau, skinnskärp från Celine.

Förresten, blev ingen beställning från La Redoute för min del igår.. Var inne på sidan, men det var så seeegt.. och när jag kom till kassan så hängde det sig helt :( Aja, jag hade inga superhöga förväntningar som tur var (hallå, en halvtimme och hur många var det egentligen som var inne på sidan samtidigt? Inte konstigt att det inte funkade för många).

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Klänningen är underbar! :)

10:50 em  
Blogger cherrybop said...

Ja visst är den lovely :D

4:48 em  

Skicka en kommentar

<< Home