cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

torsdag, oktober 26, 2006

Petit Bateau i brevlådan...


Nu har jag fått mitt Petit Bateau-linne direkt i brevlådan (skönt att slippa hämta på postens utlämningställe)! Provade linnet (som ni ser), och det var bekvämt och hade en bra passform tycker jag.

Är hemma idag och är förkyld och känner mig riktigt hängig.. :( Som ni ser på bilden så är det bekväm mysoutfit med mjukisbrallor som gäller idag :)

Etiketter: ,

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Linnet ser jättefint ut. Jag skulle verkligen behöva fylla på garderoben med några enfärgade toppar.

5:01 em  
Anonymous Anonym said...

Enfärgade baslinnen är alltid bra att ha! :)

5:22 em  
Blogger cherrybop said...

Mia -> Är jättenöjd :) det är så skön kvalité! Ja, visst känns det alltid som att det behövs..

Adeline -> Jupp stämmer bra det :) Oftast är det ju rätt billigt, vilket gör att man kan köpa många!

5:49 em  

Skicka en kommentar

<< Home