cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

måndag, juli 17, 2006

Ledig måndag

Oj, känner mig rätt trött för ögonblicket... Har varit ute på stan hela låånga dan.. Åt lunch med mams, paps och ena brorsan på Norrmälarpaviljongen (tror jag det heter?) vid Norrmälarstrand. Det ligger precis vid vattnet och är verkligen jättemysigt. :) Sen bar det av in mot city för att kolla in klädutbudet... Blev mest H&M och lite skoaffärer. Hittade en fräsch och enkel vit skjorttunika och en söt brun klänning med vita prickar. La undan dem till imorgon, får se hur jag gör (köpa/inte köpa?), har typ.. inga pengar kvar på kontot den här månaden :/
Ikväll har jag och pojkvännen städat hela lägenheten (nästan), handlat och håller just nu på och tvättar... pust!

Etiketter: