cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

tisdag, juli 11, 2006

Dagens



Min outfit idag:

¤ Svart linne med spets från Indiska

¤ Stuprörsjeans från Fornarina

¤ Vita peeptoes


Hade det jättetrevligt i går! Regnet försvann och fram kom solen! Vi satt ute i pappas särbos trädgård på eftermiddagen och hela kvällen. Vi åt middag och tårta plus drack skumpa. :)

Idag träffade jag M och sprang på stan. Känner att vi inte har samma nära kontakt som förut tyvärr..
Jag vet inte hur mycket kläder jag provade.. men jag hittade inte direkt någonting, vilket är ovanligt!
Ikväll kommer älsklingen hem!! Åh vad jag har längtat! Imorgon är det jobb som gäller, men slutar redan 13.00 (!) så då tänkte jag passa på att träffa pojkvännen. :D

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Dina vita peeptoes var ursöta, vart har du köpt dom? Har varit på jakt efter sådana ett bra tag nu

9:13 em  
Blogger cherrybop said...

Thanks! Köpte dem på Scorett i Västermalmsgallerian (Sthlm)..

3:42 fm  

Skicka en kommentar

<< Home