cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

söndag, juli 09, 2006

Dagens outfit + dagens irritation



Outfiten idag bestod av:

¤ Ljusgul, gammal topp från Diesel

¤ Shorts från Zara (som vanligt.. can´t live without them ;)) De ser lite skrynkliga ut på bilden.. :/ De blir så efter ett par dar, om man inte stryker dem vill säga.



Har inte gjort mycket i helgen förutom att jobba. Så inte så mycket kul att skriva om tyvärr... :/ Imorgon sticker jag ut till landstället i skärgården. Ska fira lillebrorsan som fyller tolv! Så det ska bli härligt! Och stannar där till på tisdag, då min vän M kommer och hälsar på. Hon var lite svårövertalad av någon anledning... Ändå så gör hon inte så mycket (hon jobbar inte)! Blir lite irriterad om jag ska vara ärlig :( Hon kom med den ena anledningen efter den andra varför hon skulle stanna hemma.. Hon sa att hon tyckte att resan var lite för kort (om hon skulle stanna över tisdagen) för att det skulle vara värt att komma ut. Jag svarade att hon kunde komma redan imorgon om hon ville och stanna till tisdag. Ja hon kom med en rad anledningar; det var allt ifrån att det var för dyrt (65 spänn - är det dyrt?!) till att det var tråkigt att åka ut själv (herregud, det tar ca 2 tim! plus att hon kunde åka tillsammans med mig imorgon istället..) och en massa andra skumma bortförklaringar...... :/ Hm.. nu blir jag ännu mer irriterad när jag tänker på det. Suck.. Jag kanske inte skulle ha övertalat henne? Det känns lite trisst med någon som inte vill hitta på någonting och är allmänt seg (ingen energi och lust till att hitta på saker)! Jag tycker många av mina kompisar har blivit rätt sega, de vill inte umgås och hitta på saker ihop i samma utsträckning längre. Känns verkligen jättetrisst och lite sorgligt... :(

Etiketter: