cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

fredag, juli 07, 2006

Hemkommen...

Kom hem från Gotland nu i eftermiddag. Känns lite trisst (hade gärna stannat ett tag till..) men det är ändå skönt att vara hemma i stan. Har haft en underbar vecka på den vackra ön. :) Har firat min mormors 8o-års dag som sagt, det blev en riktigt trevlig tillställning! Annars har jag badat och solat, besökt Visby och Stora Karlsö. Var på en guidad tur runt hela Stora Karlsön. Så vackert!
Nu i helgen ska jag jobba. Det är ju så fruktansvärt varmt, så man kan ju undra hur det är på jobbet... :/ Pojkvännen var med på Gotland, men åkte hem tidigare i veckan eftersom han skulle till Spanien med sin bror. Miss him already... :( Just det, höll på att missa Gotlandbåten imorse! Jag hade tagit fel på tiden (!), trodde att båten gick 09.10 men det visade sig att båten gick 08.50!! :/ Jag hann tillslut med båten i alla fall (mamma skjutsade mig i ilfart in till Visby!), men det var på håret.....

Etiketter: ,