cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

fredag, februari 17, 2006

Torsdagen

Igår var jag och tränade på Sturebadet. Underbart skönt som vanligt! (Jag har varit lite krasslig och så har jag ju varit bortrest, så jag har inte kunnat träna så mycket på sista tiden, vilket är mycket trist).
När jag hade tränat färdigt mötte jag upp pojkvännen och min vän M. Vi åkte tillsammans till min pappa som hade middag. Vi hade bestämt att vi skulle äta tillsammans för att diskutera vår fjällresa! Vi ska nämligen snart åka till Sälen. Det är snart bara en vecka kvar nu.. Jippi! Det ska bli härligt att komma iväg och andas lite frisk fjälluft och of course åka en massa skidor (kanske blir lite snowboard också, vi får se). :)

Sturebadetskylt på utsidan,

Etiketter: