cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

måndag, februari 13, 2006

Götet

I´m back!
Tog en långhelg och var i GBG nu i helgen, och hälsade på mostern och kusinerna. Jag och mamma tog tåget i torsdags morse. Kom hem nu i kväll. Det har varit underbart härligt att komma iväg och träffa släkten och bara ha det trevligt och mysigt. :)
Vi var bl.a. på Göteborgsoperan och såg "Kiss me Kate" (en musikal) i lördags. Jag är väl egentligen inget musikal-freak men i allafall; det var i trevligt sällskap så vad gör man inte.. ;) Nej, men det var en helt okej föreställning.. För att inte tala om den vackra utsikten man har ifrån Göteborgsoperan speciellt eftersom vi var där när solen gick ner och det började skymma, så vackert! Vi var också och såg en uppsättning som mina kusiner var med i, mycket bra gjort. Annars har det blivit en massa mysiga middagar, promenader och filmkvällar.

Förresten, i onsdags (innan vi åkte) var jag och pappa ute på Älvsjömässan och sprang runt i flera timmar på möbelmässan - alltid lika kul, varje år. :) Och inspirerande för den delen.

Godnatt.

Göteborgsoperan by night.

Etiketter: