cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

måndag, februari 06, 2006

När kommer våren?

Näe, nu är jag trött på det här kalla och blåsiga snöovädret... :( Snälla våren, var är du? Fast okej, jag tycker iof. att det är ännu värre med slask och grådaskigt väder.

Åh, måste bara berätta att jag äntligen fått min efterlängtade "Sheer Color Cream", från Bloom! Som jag skrev om här. Och färgen "Coy" var verkligen perfekt för min hudton, väldigt naturligt ljusrosa och verkligen fräscht! Supernöjd cherrybop. :D

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Brrrrr! Verkligen superkallt ja! Schyssta vårbilder du letade fram - längtar!

11:08 em  
Blogger cherrybop said...

Ja, kyla är verkligen inget för mig :/

Man får istället (innan våren kommer hit) glädjas åt alla fina vårkläder som börjar droppa in i affärerna..

11:55 em  
Anonymous Anonym said...

hej syrran. lyckades komma ihåg adressen till din blogg. jag tror jag ska börja skriva i min också. snart. nån gång. tror jag. kanske.

hörde en låt idag på radio. you are my sister med anthony and the jonsons. då tänkte jag på dig, den är väldigt bra. ladda hem den vettja. ja du kan väl mejla om du har lust och inget annat för dig. jag tror inte jag har din mejl. jaja.
tjabba

10:12 em  
Blogger cherrybop said...

Hej brorsan! Vad kul att höra från dig. Jag mailar dig nån dag, promise. Hm, ja den låten kanske man ska ta och ladda ner, vad glad jag blev att du tänkte på mig. :) kram!

12:19 fm  

Skicka en kommentar

<< Home