cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

lördag, februari 18, 2006

Toppenlördag!

Jag har haft en riktigt mysig dag idag!
Jag och älsklingen började dagen med en god frukost hemma, och därefter begav vi oss till Moderna Museet för att se en utställning med konstnären Dick Bengtsson. Ganska samhällskritisk konst med svarta undertoner... Mycket bra!
När vi sett utställningen slog vi oss ner på Blom (Caféet vid arkitekturdelen) och beställde en pressokaffe och en banansockerkaka.
Efter Moderna stack vi till Sturebadet för en workout. Lovely.

Bye!


Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Banansockerkaka! Vad gott det låter. Visst är det skönt att gå på konstutställningar och vara lite kulturell ibland? Min storasyster brukar dra med mig på olika sådana saker. Skönt att tänka på annat ibland.Trevlig blogg by the way :)

7:27 em  
Blogger cherrybop said...

Mm, det var smaskens! Ja, jag gillar (och har alltid gillat konst-, fotoutställningar och liknande). Man får inspiration och en möjlighet att tänka på något helt annat precis som du sa. :) Härligt lite då och då.. Man tackar! Kul att höra att du gillar min blogg. :D

9:12 em  

Skicka en kommentar

<< Home