cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

söndag, februari 19, 2006

Skepp o´hoj!

Sjömanstrenden kan väl inte ha undgått någon vid det här laget... Och den är en av mina favoriter i vår!Hittade många kläder och accessoarer i den marina stilen som jag verkligen gillar...
...Och voilá!









Sjömansblus och vita sjömansbyxor med knappar från Peter Som (från eLUXURY), fin topp med puffärmar supersöta randiga skor från Erotokritos (från Browns), shorts från Marc By Marc Jacobs (från Browns), linnen från Splendid (från Browns), randig bikini och skärp från H&M, kappa från Eley Kishimoto (från Browns), väska från Marc Jacobs (från eLUXURY), halsband med bl.a. ankare och livboj från Missoni (från Net-a-porter).

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

fin sida :-)

11:51 em  
Blogger cherrybop said...

Tack så mycket, vad kul att du tycker det! :) Nu ska jag kolla in din...

12:13 fm  
Anonymous Anonym said...

hej! jättefin trendrapport! dom vita byxorna var inte att leka med, var nog något av den snyggaste nyheten jag sett i vår! sköt om dig

9:22 em  
Blogger cherrybop said...

Tack vad glad jag blir :D Visst är byxorna sjyssta!

12:15 em  

Skicka en kommentar

<< Home