cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

lördag, januari 28, 2006

La famiglia & Body Shop

Ikväll var jag och åt middag med pappa, brorsan, pappas flickvän och hennes familj. Trevligt :)

Just det, smet in på Body Shop idag och köpte en Shea Lip Butter. Jättehärlig doft och krämig konsistens. Skönt mjukgörande för mina läppar - precis vad jag var ute efter.
Har tänkt att jag ska köpa något mjukgörande läppbalsam eller liknande, men det har inte blivit av.. Och idag kom jag att tänka på det, finally. :)Lip Butter kan verkligen rekomenderas!
Ett TIPS till alla killar därute - Den här härliga presentasken, från Body Shop, kanske vore nåt för alla hjärtans dag? Söt som socker är den i alla fall. :)

Etiketter: ,