cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

fredag, januari 06, 2006

NK - rean


Kom precis hem från NK - rean.. Pust! Vilken hysteri... Jag var där med mamma och kollade. Och jag hittade ingenting (förutom en kashmirtröja som var lite för dyr, fast att det var rea)! Fast jag är ändå ganska pank just nu, så det var väl kanske lika bra. :/
Det känns som att folk blir så köpgalna när det är rea. Själv tycker jag att det är svårt att hitta kläder som jag verkligen tycker om, och när det är rea så blir det ju ännu värre eftersom allt är så utplockat. Dessutom blir man så stressad av alla människor som knuffas och sliter i kläder, att jag nästan tappar shoppinglusten.
Vi åt i alla fall en trevlig lunch + fika på caféet längst ned på NK. Åt en jättegod grön currysoppa med ris och bröd till. Och en latte of course. ;)

Etiketter: