cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

söndag, januari 08, 2006

Lugn söndag

Nu sitter jag hemma hos mamma och dricker lite te. Har ätit middag här, köttbullar och potatis med sås, och druckit julmust,som finns kvar sedan julhelgen. :)

Annars har jag bara tagit det lugnt idag. Var och åt lunch på Mersmak vid S:t Eriksplan med pojkvännen. Vi hade tänkt gå till Mellqvist på Rörstrandsgatan, för att vi inte varit där på länge, men det var fullt (som det för det mesta är, så litet ställe men ack så mysigt!) så vi gick då istället till Mersmak, som ligger precis mittemot.
Därefter skulle pojkvännen träffa en vän, så jag gick förbi Åhléns vid Odenplan (hamnar ofta där, är så nära och bra) och jag hittade en fin svart lite "hängig" tröja med en bred mudd längst ned (för bara 99 kr på rean!) och några blårandiga ankelstrumpor till i vår. Så jag gick därifrån nöjd och belåten. :D

Nu ska jag ta bussen hem...

Etiketter: