cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

lördag, januari 14, 2006

Ett kärt återseende

Kom precis hem, var och träffade min vän Kl. Var och fikade på Blåbär vid Odenplan.
Vi har knappt träffats sen i början av hösten, så det var mycket efterlängtat. :) Hon berättade att hon skulle börja jobba heltid på dagiset där hon jobbar. Tidigare har hon haft det lite stressigt eftersom hon har haft två jobb, ett på dagis och ett som receptionist på en frisersalong. Så hon tyckte det skulle bli skönt att slippa åka fram och tillbaka mellan två jobb. Kan jag förstå..

Ikväll ska jag och pojkvännen ut och festa med en vän till honom som är här och hälsar på. Han bor i Schweiz i vanliga fall. Och min vän L kanske följer med. Ska bli kul. :)

Bye!

Etiketter: