cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

måndag, november 14, 2005

Shopping online...


Jag gick in och kollade igenom utbudet på Asos igårkväll. Allt är ju så billigt! Amazing.. ;) Jag hittade en massa roliga julklappar. Hittade också Elizabeth Arden 8 hour cream för bara 135 kr! Måste lägga in en beställning.
Skorna (ovan) från Asos var supersnygga! De kostar 677 kr.

Gick också in på H&M:s hemsida för att kolla om det fanns några kläder från Stella som jag ville beställa (kläderna släpptes vid midnatt). Det var svårt att komma in på sidan eftersom det antagligen var en massa köpglada människor inne. När jag väl kom in var jeansen slut som jag funderade på, men jag hittade trenchen i ljusrosa som jag också tänkt köpa. Jag la in den på min köplista och kollade efter lite annat från vanliga H&M, när man ändå beställer.. men när jag skulle till att betala det så var inte trenchen kvar bara för det! Klantigt av mig, men jag trodde faktiskt att eftersom jag hade den i min korg så trodde jag att den var i säkert förvar, men icke.. :( Blev jättebesviken.....

Etiketter: