cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

söndag, november 13, 2005

Shopping och familjesammankomster

I går var jag och pojkvännen ute på stan och shoppade loss (på NK) på prylar till lägenheten.


Vi köpte följande:


¤ En extra kudde till sängen

¤ Två vita satinörngott

¤ Två mörkblå handdukar + en gästhandduk

¤ En blå grytlapp & en randig grythandske från Ittala

¤ En underbart magnolia-doftande tvål

¤ Ett stort Voluspa-ljus i doften Crisp Champagne.
Sitter just nu och myser med ljuset tänt och det doftar i hela rummet. Underbart.
Den HÄR skulle jag inte ha något emot att få i julklapp... ;)

¤ Jag köpte också tre roliga magneter med små matrecept och drinkrecept (från Ittala) som en liten farsdag-present..




Igår kväll var vi hemma och lagade mat (lövbiff med kantarellsås och potatis) och såg en Beck-film. Persbrandt är ju alltid lika bra i sin roll som matchoman.. Haha. :) Vi hyrde den första av Beck-filmerna, vi hade tänkt se dem i följd...
Idag hade jag och älsklingen fullt upp med familjesammankomster. Vi var först hos min mamma och åt lunch med mormor & morfar samt min moster som är här på besök (från Gbg) och sedan bar det av till pojkvännens mamma som hade middag eftersom lillebrorsan fyllde 17. Så det blev lite mycket mat och efterrätter och annat.. ;) ..men trevligt var det!

Etiketter: