cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

torsdag, november 30, 2006

Shoppingkväll!




Idag träffade jag pojkvännen vid Östermalmstorg. Vi gick till Östermalmshallen och åt lite god middag och fikade :P! Vi gick också förbi Åhléns. Det var klubbkväll ikväll (20% på en vara + dubbla bonuspoäng på allt), så jag passade på att köpa lite prylar..

Ovan ser ni en söt mössa som jag fastnade för direkt ;) och en scarf med små döskallar på... Köpte en massa annat också som; träningsbrallor (som jag tänkt att jag ska köpa hur länge som helst), hårspray, ansiktsvatten, concealer från Lancôme, balsam från John Frieda, en födelsedagspresent till mamma (hon fyller år imorgon) som jag inte avslöjar här - man vet aldrig om hon får syn på vad jag skrivit... Även älsklingen blev lite inspirerad och köpte en fin blå-vit-randig halsduk.. :)

Etiketter: ,

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

snygg mössa! vad kostade den?

11:52 em  
Blogger cherrybop said...

Thanks! Den kostade 149:-

11:56 em  
Anonymous Anonym said...

det var ett bra pris! klubbkvällarna på åhlens borde man "kanske" gå på. :-)

1:15 em  
Blogger cherrybop said...

Ja, det tycker jag :)!

9:28 em  

Skicka en kommentar

<< Home