cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

torsdag, november 09, 2006

Victor & Rolf hjärta H&M


Jaha, så idag börjar Victor & Rolf for H&M säljas i butiker runt om i stan.. Jag känner inte så stort sug efter något utav plaggen (okej - den hallonröda kjolen var ju söt) som jag sett från kollektionen + att jag inte alls känner för att va med om den hysteri som uppstår ;) ...
Har ni köpt något ur kollektionen?

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

en kompis fick tag i en svart kortärmad topp som är lite omlott vid urrigningen åt mig. annars håller jag med dig, det finns mycket som är ganska fint men inte riktigt värt att köa för!

4:26 em  
Blogger cherrybop said...

Jupp, stämmer :)! Visst är det helt otroligt med denna hysteri?

11:54 em  
Anonymous Anonym said...

Jag köpte den hallonröda kjolen, den svarta stickade klänningen, underkläder + den grå piltröjan och en t-shirt till min pojkvän.

12:07 fm  
Blogger cherrybop said...

Oj du fick tag i en hel del! Kjolen är jättesöt :)

1:43 em  

Skicka en kommentar

<< Home