cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

söndag, november 26, 2006

Urban Outfitters-palatset


I fredags var jag ute med två vänner på Inferno, på Drottninggatan (i backen). Riktigt bra bar, med goda drinkar och sjysst stämning :D!
I lördags
var jag och älsklingen ute på stan och åt lunch, kollade i affärer och fikade - bara hängde på stan helt enkelt.. :) Var bl. a. förbi nyöppnade Urban Outfitters, som jag längtat efter att besöka.. Och jag blev helt lyrisk över den annorlunda lokalen som butiken ligger i! Det är gamla biografen Röda kvarn som de gjort om. Butiken ser ut som ett palats.. nästan ;) Riktigt sjysst. Sprang runt ett tag och hittade en cool tee från Junk Food (se ovan).
Idag
blev det lite av en familje-dag; var och träffade paps och ena lillebrorsan för en promenad och fika. Var sen och åt middag hos mams, och efteråt tränade vi på Sturebadet tillsammans. Mycket trevligt avslut på en mysig helg!

..och här; en klänning som jag köpte förra veckan som jag inte hunnit visa, från h&m.


Etiketter:

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Snygg t-shirt! Ska också gå dit och kolla läget, har inte varit där än.. ;-)

2:20 em  
Blogger cherrybop said...

Tack! Ja gör det, riktigt cool butik!

5:08 em  
Anonymous Anonym said...

Coll t-shirt!

8:38 em  
Anonymous Anonym said...

Cool ska det ju stå ^^

8:39 em  
Anonymous Anonym said...

Åh, jag blev oxå helt lyrisk över Urban Outfitters lokal! Så vackert!

7:43 em  
Blogger cherrybop said...

Tack Mimo :)!

Sassy -> Ja, visst är den spektakulär :D

8:12 em  

Skicka en kommentar

<< Home