cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

lördag, maj 20, 2006

Mysig kväll


Jobbade idag
och ska jobba imorgon också... Känns verkligen helt okej, speciellt med tanke på vilket trist väder det var idag. Solen lyste upp lagom till att jag var på väg hem vid halv sju-tiden. Perfekt för min del men inte så kul för er som var lediga...

Igår kväll var jag och pojkvännen på fest hos en vän till honom (som egentligen bor i Zürich, men som var här på visit). Trevligt värre! ;)

Nu ikväll var vi på Systrarna Lundbergs (på Rörstrandsgatan) och åt en god middag. Jättemysigt.

Ikväll är det lite ruggigt och perfekt att mysa med tända ljus... :) Själv har jag ett doftande vaniljljus från Ikea och ett stort ljus från Granit tända just nu.

Etiketter: