cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

tisdag, maj 23, 2006

Listan...

Har sett den här listan lite här och var i olika bloggar, bl.a. hos Hotspot, lånar den... :)

1. Ebba von Sydow eller Sofi Fahrman?:
Tycker båda är ambitiösa och roliga att följa, men tycker själv bättre om Sofis stil. Sofis stil är coolare, Ebbas tycker jag kan kännas lite för sockersöt och präktig, och lite för många Juicy-plagg för min smak...
2. Prickigt eller randigt?: Randigt gillar jag, fräscht och marint och supersnyggt. Prickigt är däremot riktigt sött, men jag säger randigt!
3. Guld eller silver?: Silver eller vitt guld, tycker jag passar bäst i det.
4. Kjol eller klänning?: Just nu: klänning.
5. Rund tå eller spetsig tå?: Rund of course (sött och det som gäller nu)...
6. Lila eller rosa?: Rosa gillar jag bättre.
7. Högklackat eller ballerinor?: Svårt, gillar bådeoch. Okej, jag är ganska kort, så jag säger väl heels. Det känns också mer sofistikerat, även om jag gillar ballerinor väldigt mycket.
8. Sminkad eller osminkad?: Sminkad.
9. Väskor eller smycken?: Måste nog säga väskor (men skulle nog känna mig lite "naken" utan några smycken...).
10. Lost eller Desperate Housewives?: Desperate Housewives absolut! Har iof. inte följt Lost...

Etiketter: