cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

fredag, april 21, 2006

Opålitliga april...

Igår träffade jag M. Vi var och fikade på Non Solo Bar på Odengatan, de är verkligen trevliga där! Vi sprang också förbi en antikaffär, M blev lite sugen på två orientalmatt-kuddar som var jättefina. Sedan gick vi till Åhléns vid Odenplan och kikade lite. Jag vet inte vad det är, men jag är inne i någon slags måste-ha-en-massa-nytt-smink-period... ;)
Vädret igår ska vi inte tala om.. suck.
Idag däremot har det varit helt underbart väder, soligt och varmt! Var och lunchade med mamma. Satt på ute på uteservering för första gången i år. Härligt. Var förbi H&M och köpte ett par solbrillor med röda bågar. Träffade två vänner också och var och fikade, och nu ikväll var jag och pojkvännen och tränade. Har inte blivit av på ett tag, så det var riktigt skönt.

Har ni sett att Le Shop har en webbshop?!

Etiketter: