cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

lördag, april 08, 2006

Bronzers!

Jag måste verkligen investera i lite bronzing-produkter (dessutom har mitt bronzepuder från Chanel tagit slut...) nu till våren så att man slipper känna sig blek som ett spöke när solen tittar fram (annars har man en tendens att se väldigt blek ut just när vårljuset kommer). Glöm för mörka foundations! Satsa på ett bra bronzepuder och varför inte en härligt skimrande bodylotion...


1. Baked Bronzer från Urban Decay (HQhair). 2. Photo Finish Bronzing Foundation Primer från Smashbox (Blush). 3. Fusion Soft Lights från Smashbox (Blush). 4. Babe Compact Bronzer från Fake Bake (HQhair). 5. Chocolicious Shimmer Body Gloss från Dessert Beauty (Accessora). 6. Bronzy Babe Tinted Full Body Glow, för ett härligt skimmer, från Fake Bake (HQhair). 7. Chic Shine, för läppar och kinder, från Jelly Pong Pong (Accessora). 8. Luminosity, fin lyster för ansikte och kroppsdelar man vill framhäva, från ModelCo (Blush). 9. Powder Bronzer från klassikern S:t Tropez (HQhair).


Uppdatering:
Vilka är era favoriter? Ni får gärna ge förslag på bra bronzepuder och annat! :)

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

supersnyggt collage! ser ut som det är gjort av ett proffs på en tidning! nice going bop!

10:55 em  
Blogger cherrybop said...

Tack!! Vad glad jag blir! Jag har suttit och knåpat lite med det, så det är verkligen kul att det uppskattas!!

11:28 em  

Skicka en kommentar

<< Home