cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

söndag, april 23, 2006

Jobbhelg & trevliga kvällar

Oj oj, jag känner mig helt död.. nej inte riktigt, men nästan! Är såå trött efter att ha jobbat en massa i helgen... Jäsp!

Igår kväll när jag kom hem från jobbet så gick jag och pojkvännen och åt middag på Il Forno. Vi var där rätt sent så vi hann inte riktigt med efterrätt eller cafe latte eller nånting för den delen. Och vi ville verkligen ha något sött efter middagen, så vi bestämde oss för att gå till "Två" på Rörstrandsgatan. Där beställde jag en Crème Brûlée med vanilj- och capuccinosmak och pojkvännen beställde en citrussorbet. Smaskens!

Ikväll var jag och åt middag hos mams. Broccoli- och fetaostpaj. Hon hade shoppat upp sig på en massa nya fina vårkläder och ville veta vad jag tyckte om dem (brukar vara så :)). Så det blev lite av en catwalk. ;)

PS. Har lagt upp ännu mera kläder och prylar på Tradera.. DS.

Etiketter: