cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

måndag, mars 27, 2006

Fräscht i sommar!

Glömde berätta att jag köpte en riktigt snygg v-ringad, randig och färgglad topp på H&M i fredags. Den kostade 149 kr! Så jag var ju bara tvungen att ha den. ;) Och nu hänger den och lockar i garderoben, så att man längtar (om möjligt) ännu mer efter sommaren...

Och nu över till ett annat plagg som jag tycker är riktigt fräscht, och som jag tycker man definitivt ska införskaffa inför våren/sommaren..

Skjorttunikan eller skjortklänningen!




Uppifrån och ner: Skjorttunika med snyggt skärp i midjan från Asos, skjorttunika från H&M, skjorttunika med svart skärp och skjortklänning från Asos.


Annars tycker jag man kan köpa en herrskjorta i en liten storlek och använda ett skärp i midjan till (gärna ett snyggt läderskärp). Och du har.. en skjorttunika!
Själv köpte jag en ljusblå herrskjorta på H&M förra sommaren (som jag egentligen skulle ha haft till ett sommarjobb..), och den passar alldeles utmärkt som just en skjorttunika i sommar. Perfekt. :)

Etiketter: ,