cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

tisdag, mars 21, 2006

Zara och Marc by Marc Jacobs

Hade verkligen trevligt i helgen! I lördags kväll träffade jag och pojkvännen min vän Mari och hennes pojkvän på Sturehof. Sedan gick vi vidare till (nya) Spy Bar. Vi hade riktigt kul! Det är så mycket roligare att gå ut och festa när man inte varit ute på ett tag..!

Idag träffade jag M. Vi var och fikade i ett av glashusen i Kungsträdgården. Solig och härlig dag förresten! Hoppas våren är på väg nu. Tycker åtminstone att det känns som lite vår i luften (luktar på ett annat sätt tycker jag :)). Just det, köpte de där marinblåa shortsen från Zara idag, supersnygga!
Ikväll var jag hemma hos pappa och åt middag + pluggade inför båtförarlektionen på onsdag. Hm.. saknar älsklingen, han är nämligen i Amsterdam med jobbet idag och imorgon. :/


Den här klänningen är ju helt underbart somrig!

Rosa, söt klänning från Marc by Marc Jacobs.

Etiketter: