cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

onsdag, mars 08, 2006

Ida Sjöstedt

Fikade med min kompis L idag på Non Solo Bar, på Odengatan. Det var ett tag sen vi sågs så vi satt och catchade upp på grejer som hänt senaste tiden. Sen kom en kompis till henne dit (som också jag känner lite). Vi tog en promenad till Weekday vid Hötorget. Såg ett par roliga gula jeans från Cheap Monday. Jag har varit lite emot Cheap Monday-jeans eftersom det känns som att "alla" har minst ett par. :/ Dessutom kan jag tycka att jeansmodellen är lite för mycket stuprör för min smak, ser nästan ut som tights.. hehe. Fast jag gillade faktiskt den gula färgen (dessutom är det ju riktigt inne i vår med gult och starka färger). Hm.. kanske ska prova ett par och se hur de sitter på mig (man kan ju alltid sprätta bort det gigantiska Cheap Monday- märket). Annars såg jag en supersöt vit Ida Sjöstedt-klänning. Åh, vill ha i sommar!


Den här klänningen från Ida Sjöstedt var det jag såg (fast vit):



De här marina shortsen från Ida Sjöstedt är verkligen too die for...

Etiketter: , ,