cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

tisdag, november 08, 2005

Willy Wonka & julstämning...


Är hemma hos pappa just nu. Har ätit lite tidig middag, eller man kanske ska säga "lunch-middag", pappa hade gjort kyckling och grönsakswook.. Jag och min yngre brorsa (11 år) ska iväg på bio och se Kalle och chokladfabriken ikväll. Ska bli kul. :)
Min andra brorsa åkte tillbaks till Öland i söndags.. :( ..men han kommer upp snart igen. Han skulle visst på någon konsert den 10 december om jag inte minns fel...
Och i jul kommer han upp också. Jag längtar lite efter julen faktiskt. Det är ju så mysigt och stämningsfullt. Alla samlas och har trevligt. Tror att mina kusiner från GBG kommer upp också! Kul Kul. :) Härlig och maffig gran (nedan) ellerhur?!


Etiketter: