cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

lördag, november 05, 2005

Lite update...

...om veckan som gått...





Förra söndagen kom min bror upp till Stockholm, från Öland (där han pluggar). Mysigt. Kul att träffa honom. :)
Det har blivit en del middagar med familjen i veckan. I torsdags var det middag hemma hos mamma; jag, pojkvännen, pappa & mina två brorsor var där. Det var nice! Det är inte så ofta som hela la familia är samlade tillsammans... ;)
På dagen, på torsdagen, var jag och min ena brorsa (han som pluggar på Öland) hos mormor och morfar och åt lunch. Jätte mysigt. De är så himla söta. :D

I går var jag, pojkvännen och två kompisar till mig ute på Köket och partajade! Innan dess åt jag och älsklingen en god middag hemma. Det blev kallrökt lax med gräddfil och gräslök + Smögenräkor med ayoli och avocado. mm.. smaskens!

Idag var vi (jag & pojkvännen) och brunchade på Villa Källhagen med min pappa, mamma, ena brorsan och farfar. Mycket trevligt och god mat! Verkar vara ett populärt ställe, massor av folk som satt och myste. Därefter gick jag och pojkvännen till NK. Jag testade vilken hudtyp jag är, tydligen så hade jag lite torr hy. (Det kan ju vara för att det börjar bli lite kallare). Så jag köpte ansiktsrengöring för torr hy, från Biotherm (se nedan). Gillar verkligen deras hudvårdsprodukter. Pojkvännen köpte en en peelingcreme, så att vi fick en presentförpackning med en massa härliga prylar i! Man får tydligen det om man köper två produkter över ett visst pris (som jag inte vet vad det är). Inte fy skam... ;)


Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Men hallå, du måste ju såklart berätta vad som låg i necessären!

1:29 em  
Blogger cherrybop said...

sorry ;) ja.. man fick ett litet läppglans som jag såklart redan har testat, mycket bra - är glansigt fast känns som läppbalsam. Och man fick duschcreme, bodycream, ansiktsvatten, anti-rides line peel (som jag inte direkt kanske behöver, ger nog den till mamma ;)) och en ansiktsrengöring. Så 6 prylar totalt alltså. Jag är mycket nöjd måste jag säga.

1:52 em  
Anonymous Anonym said...

Biotherm har mycket bra produkter tycker jag. brukar använda deras aqueasource peeling.

2:58 em  
Blogger cherrybop said...

Hotspot: Ja ellerhur! Själv brukar jag använda Aquathermale body scrub. Mycket bra, men använder den inte varje dag eftersom den har så pass grova korn.

4:01 em  

Skicka en kommentar

<< Home