cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

onsdag, februari 07, 2007

Baby Shower & mysig kofta


Usch vilken kyla ute! När man vant sig vid plusgrader mitt i vintern så blir det helt plötsligt isande kallt med -7 enligt smhi.se, men det lär ju ha varit kallare (?). Då längtar man verkligen efter varma stickade tröjor... Hittade en underbar kofta från Urban Outfitters! Den ser så härligt mysig ut :P

Har inte berättat om vad jag hade för mig i helgen... ;) Här kommer en kort sammanfattning. I fredags var jag hemma och drack vin och snackade hos en vän här i Vasastan. Mysig kväll!
I lördags var jag på Baby Shower! En vän till mig är med barn, verkligen spännande :)!
Och i söndags tog jag det bara lugnt och söndagspromenerade + långfikade med älsklingen.


Etiketter: ,